پای مرغ قرمز سهمیه پزشکان مناطق محروم شد

پای مرغ برای سگ ها در تمام سنین و نژادها از 12 هفتگی مناسب است آنها خیلی سخت نیستند و بنابراین هر فرد مویی می تواند از آنها لذت ببرد.

این خوراکی های جویدنی نسبت کلسیم به فسفر عالی دارند برای مفاصل همراه شما ایده آل است زیرا پای مرغ قرمز سرشار از کندرویتین و گلوکزامین هستند.

کندرویتین یکی از اجزای ضروری غضروف است و به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود می تواند درد مفاصل ناشی از آرتروز خفیف تا متوسط ​​را تسکین دهد.

گلوکزامین نقش مهمی در حفظ یکپارچگی غضروف در تمام مفاصل دارد.

در نهایت، مانند بسیاری از غذاها برای جویدن، آنها به سگ شما کمک می کنند تا بهداشت دهان و دندان خود را حفظ کند!

جویدن باعث ترشح سروتونین در سگ می شود این فعالیتی است که سگ ها از آن لذت می برند و حتی برای سلامت روان خود به آن نیاز دارند.

پای مرغ
سگ شما را مشغول می کند، پدر کوچک شما می تواند ساعت ها وقت صرف جویدن اسباب بازی یا خوراکی مورد علاقه خود کند این یک راه عالی برای مشغول نگه داشتن او در خارج از پیاده روی است.
به بهداشت دهان و دندان اهمیت می دهد، بیماری های دندانی منبع اصلی مشکلات سلامتی سگ هستند.

جویدن پای مرغ مراقبت های طبیعی دندانی را برای سگ شما فراهم می کند و می تواند جایگزین مسواک زدن دندان های او شود همیشه در طول جلسات جویدن سگ خود آب تازه را در دسترس او بگذارید توصیه می کنیم وقتی پای مرغش را می خورد حتما او را تماشا کنید.

شما می توانید پای مرغ خود را تا 6 ماه برای سگ نگه دارید.

مصرف کلاژن همچنین به حفظ استخوان ها به ویژه در زنان یائسه کمک می کند مطالعات نشان داده است که مصرف کلاژن باعث افزایش تراکم مواد معدنی استخوان و جلوگیری از کاهش عملکرد استخوان می شود.
اسید فولیک بالای پای مرغ همچنین به بهبود تغذیه و نیازهای تغذیه ای زنان باردار و جنینی که حامله هستند کمک می کند.