دختری برای خرید دفتر نقاشی بزرگ دخترانه تلفن همراه خود را فروخت

کودکان با کمک بازی و نقاشی در دفتر نقاشی بزرگ دخترانه تخیل و توانایی خود را در تعامل با دیگران پرورش می دهند نقاشی در دفتر نقاشی بزرگ دخترانه همچنین راهی برای پردازش رویدادها است و باعث می شود کودکان واقعیت را درک کنند.
این متن در مورد بازی کودکان در سنین مختلف است و اینکه شما به عنوان یک بزرگسال چگونه می توانید بازی را تشویق کنید در کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل آمده است که همه کودکان حق بازی دارند و همه کودکان با پیش نیاز بازی به دنیا می آیند کودکان هم خودشان و هم با دفتر نقاشی بزرگ دخترانه می کنند بازی داوطلبانه، خودجوش، لذت بخش و هدفدار نیست این روند است و نه هدف بازی که مهم است.

یک نفر برای چند ثانیه پشت، مثلاً یک بالش پنهان می شود، اما همیشه برمی گردد کودک یاد می گیرد که به دیگران اعتماد کند و به نوبت باشد.

دفتر

این بازی همچنین به کودک یاد می دهد که احساس امنیت کند کودکان بین یک تا سه سال اغلب از بودن در کنار کودکان هم سن و سال خود لذت می برند آنها دوست دارند از یکدیگر تقلید کنند و همان بازی ها را انجام دهند بچه ها معمولا با هم بازی نمی کنند، بلکه در کنار هم بازی می کنند.

کودکان حدود یک تا یک سال و نیم دوست دارند کاری را که بزرگسالان انجام می دهند انجام دهند آنها از کمک کردن و برداشتن وسایل، کمک به چیدن میز، راه رفتن و صحبت با تلفن همراه وانمودی و غیره خوشحال هستند.

هنگامی که کودک یک تا دو ساله است، ممکن است کودک شروع به ضربه زدن با مداد رنگی کند به طوری که روی یک تکه کاغذ علامت بگذارد به تدریج حرکات کنترل شده و تکرار می شوند به طوری که گچ به جلو و عقب یا به صورت دایره ای حرکت می کند.