امروز کاشی فیروزه ای استخری که با بالاترین قیمت در تهران به فروش رفت

پوشش یک عنصر کلیدی از استخر درون زمینی شما خواهد بود، هم به دلیل عملکرد محافظت از استخر و هم به دلایل صرفاً زیبایی شناختی.

بدیهی است که کاشی فیروزه ای استخری شما باید نماینده شما و سلیقه شما باشد، زیرا پس از اتمام ساخت آن، هر بار که به آن نگاه می کنید باید راضی باشید.

با این حال، هنگام انتخاب پوشش که کل منطقه ای است که از پایین به طرفین مخزن می رود، خوب است اگر ویژگی های فنی-عملکردی مواد را نیز در نظر بگیرید، راه حلی را انتخاب کنید که بهترین ترکیب را داشته باشد.

عملکرد زیبایی و محافظت در برابر نشتی در استخر و همچنین سهولت نگهداری، بهداشت، مقاومت در برابر خوردگی، در برابر آفتاب و در نهایت دوام.

کاشی

به طور خلاصه، توصیه من این است: سعی کنید زیبایی شناسی را به تنهایی در نظر نگیرید، بلکه به همراه تکنسینی که نصب استخر شما را بر عهده دارد، انتخاب خود را نیز بر اساس نتیجه ای انجام دهید که می تواند استخری محکم و آسان برای شما تضمین کند.

از این نظر، بیایید سعی کنیم ویژگی‌های خاص (با مزایا و معایب) مواد مختلفی را که می‌توان با آن‌ها روکش استخر ساخت، روشن کرد، پی وی سی تقویت شده “برادر بزرگ” آستر است، قیمت آن کمی بیشتر است اما بسیار مقاوم تر است.

از چندین لایه PVC (پلی وینیل کلراید) تشکیل شده است و توسط یک شبکه داخلی تقویت می شود، حداقل ضخامت موجود در بازار 1.5 میلی متر است و با تکامل تکنیک ها، امروزه نسخه های 2 و 3 میلی متری نیز موجود است.

به صورت رول فروخته می شود و با برش و جوشکاری کاملا در محل اجرا می شود و کاملاً از محیط استخر پیروی می کند.

به همین دلیل نصب این روکش بیشتر «صنعتی» بوده و نسبت به آستر زمان نصب بیشتری را می طلبد.

با توجه به تحولات مهم مصالح و تکنیک‌هایی که در سال‌های اخیر آن را به عنوان یک شخصیت اصلی دیده‌اند، امروزه بدون شک بهترین راه‌حل برای پوشش استخر با در نظر گرفتن هزینه‌ها، زمان نصب، سهولت مدیریت و عملکرد زیبایی است.