کشف یک کفش اسکیچرز مردانه ویتنام که قابلیت تغییر سایز دارد

تكامل كفش، از صندل تا كفش اسکیچرز مردانه ویتنام كه یكی از شگفتی های واقعی تجهیزات خیاطی به شمار می رود، تا امروز ادامه دارد، زمانی كه كوتورها پیدا كردند یعنی کشف مواد جدید برای تزئین و محافظت از پاهای ما.

با نگاهی به کفش های کشورهای مختلف دنیا هارمونی غیر قابل انکاری را می بینید این کفش‌های مردانه به شدت شبیه به سبک ژاپنی در زیره چوبی ونیزی هستند، کفش اسکیچرز مردانه ویتنام که نوعی کفش ورزشی نامیده می شود.

اگرچه شکل این محصولات تا حدودی متفاوت است، اما ایده یکسان است، بنابراین، با وجود گرایش‌ها و سبک‌های مد، مد کفش امروزی ما، به طور کلی، یک سبک مدرن از گذشته است.
اگرچه دیدن کفش در زیر لباس های بلند آن دوره دشوار بود، اما می دانیم که کفش های زنانه در رنسانس بیشتر دمپایی های نرم بودند.

کفش

آنها از پارچه های ظریف، ابریشم، ابریشم یا چرم با گلدوزی ساخته می شدند، و هیچ کدام از این پارچه ها ضد آب نبودند.

مردم نیاز به اختراع کفش مردانه چوبی درخشان داشتند، آنها از آسپن ساخته می شدند و با پوست پوشانده می شدند، کفش های افراد ثروتمند با مدل های فقیر متفاوت بود، زیرا در همان پوست از نمونه های طرح دار ابریشمی استفاده می شد.

ابریشم یک قطعه مد کفش رنسانس بود، اما در این قرن کفش فقط در مواقع ضروری پوشیده می شد، گالوش ها روی یک سکوی بلند اختراعی که در آن سال ها در ونیز انجام شد.

چنین کفش‌هایی به‌ویژه در دادگاه‌های ونیزی محبوب بودند و مد به بقیه اروپا، به‌ویژه در ایتالیا و اسپانیا گسترش یافت، این گالوش‌ها مانند دمپایی پوشیده می‌شدند، اما به صاحب آن قد بلند نیز می‌دادند، از چوب، رنگ و تذهیب ساخته می‌شدند، برخی از آن‌ها با مروارید و برخی دیگر با سنگ‌های قیمتی یا چرم یا مخمل پوشانده شده بودند.