نصب سیم کابل آنتن کرمان در سوئد ممنوع شد

چه زمانی برای کاشت. درختان انجیر را در زمان خواب بکارید بهار بهترین زمان است. در مناطق گرم، درختان با ریشه برهنه را می توان در پاییز یا اوایل زمستان کاشت، اما در جایی که یخبندان اواخر بهار رایج است.

بهتر است سیم کابل آنتن کرمان را در بهار پس از گذراندن خطر یخبندان های سخت زمستانی قرار دهید. گیاهانی که در ظرف رشد می کنند باید همیشه در بهار کاشته شوند.

برای رشد بهتر، درختان انجیر به حداقل 8 ساعت نور کامل خورشید و رهایی از درختان و درختچه های رقیب نیاز دارند. این به رسیدن میوه کمک می کند و مدت تری پس از باران را کوتاه می کند و از بروز بیماری جلوگیری می کند.

ریشه درخت انجیر به پایه های بنایی ساختمان ها یا لوله های فولادی آسیب نمی رساند، اما ممکن است به لوله فاضلاب سفالی آسیب برساند.

برچسب xple - سیم و کابل

بنابراین، درختان انجیر را در فاصله 25 فوتی لوله فاضلاب سفالی یا روی مزارع تخلیه سپتیک تانک نکارید. اگر درختان انجیر را در چمن می‌کارید.

اطراف هر درخت را به‌مدت یک یا دو سال عاری از علف نگه دارید تا زمانی که درخت مستقر شود.

درختان انجیر را در نزدیکی گیاهان سریع الرشد مانند توت، شاه توت، نارون، ملخ سیاه و انجیر نکارید زیرا این گیاهان از آب و مواد مغذی مورد نیاز درختان انجیر استفاده می کنند.

خاک باغ ها و باغ های قدیمی عموماً به شدت آلوده به نماتد است. چنین خاک هایی را قبل از کاشت با یک نماتدکش یا با نور خورشیدی کردن خاک درمان کنید. درختان جوان برای شروع خوب باید از نماتدها محافظت شوند.

درختان انجیر از نهالستان‌ها ممکن است در مزرعه پرورش داده شوند و از ریشه به فروش برسند، یا ممکن است در ظروف رشد کرده و در حالی که هنوز در گلدان هستند فروخته شوند.

قبل از کاشت یک درخت با ریشه لخت، حدود یک سوم قسمت بالای آن را هرس کنید، مگر اینکه بالای آن مهدکودک باشد. گیاهانی که در ظرف رشد می کنند را می توان بدون هرس کردن پیوند داد.

آنها فقط باید از ظرف خارج شوند و در چاله کاشت قرار گیرند. درختان انجیر را در گودال کاشت قرار دهید تا 3 یا 4 اینچ عمیق تر از مهدکودک باشند. سوراخ را با خاک پر کنید و به اندازه کافی آبیاری کنید تا خاک اطراف ریشه ها ته نشین شود.