مردی با فروش جا شمعی شیک یک ماشین خرید

استفاده از انرژی گرم نور شمع برای ایجاد جلوه های تزئینی با لمس های کوچک در فضاهای زندگی یکی از بازیگران اصلی زیبایی شناسی جاودانه است، می توان از جا شمعی شیک تزئینی، رنگارنگ، معطر به اشکال مختلف، بزرگ و کوچک، در هر گوشه ای از خانه، از میز ناهارخوری گرفته تا پذیرایی، از اتاق خواب تا سرویس بهداشتی استفاده کرد، انواع جا شمعی شیک که با توجه به محیط مورد استفاده در دکوراسیون جلوه های متفاوتی ایجاد می کنند با انعکاس نگاه های گرم در یک شام عاشقانه، انرژی گفتگوهای دوستانه در سالن ها و اثر درمانی در حمام، فراتر از یک عنصر تزئینی است، وقتی رایحه معطر آن با اثر آرامش بخش نور آن ترکیب شود، به راحتی می توان آن را در هر گوشه خانه قرار داد.

در اینجا پیشنهادات زیر برای آشکار شدن این تأثیر چشمگیر استفاده از شمع در دکوراسیون آورده شده است.

با جا شمعی شیک می توانید فضای مثبتی را در سالن ها ایجاد کنید، می‌توانید با استفاده از شمع‌هایی در اندازه‌های مختلف که روی میز قهوه‌خوری یا کنسول دکوراسیون اتاق نشیمن قرار می‌دهید، ظرافت پیچیده‌ای ایجاد کنید.

جا شمعی

برای این کار می توانید شمع ها را در رنگ ها و طرح های هماهنگ با خط دکوراسیون در سینی نقره ای، شیشه ای یا فلزی از نظر زیبایی شناسی قرار دهید.

با استفاده از فرم های شمعی استوانه ای، منشوری یا گرد در همین محیط می توانید پویایی در دکوراسیون ایجاد کنید و به این ترتیب، هم یکپارچگی بصری ایجاد می کنید و هم تاثیر مثبت ناشی از نور شمع و رایحه را در محیط احساس خواهید کرد، همچنین می توانید با پر کردن و قرار دادن شمع های شناور در یک شیشه خالی در دکوراسیون اتاق نشیمن، اثر آرامش بخش آب را با انرژی آرامش بخش شمع ترکیب کنید.

وقتی در صمیمی ترین گفتگوها یا خاص ترین لحظات سر میز شام قرار می گیرید، باید برای تزیین بیشتر دقت کرد، تزیین میز ناهارخوری با عناصر تزیینی تقریباً یک هنر است.