لامپ ویدئو پروژکتور سانیو که هرگز نمی سوزد

به طور رسمی لومن ANSI نامیده می شود و یک واحد اندازه گیری است که قدرت منبع نور را نشان می دهد. در مورد لامپ ویدئو پروژکتور سانیو تعیین اینکه کدام دستگاه برای یک محیط معین مناسب‌تر خواهد بود را ممکن می‌سازد. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، نترسید، ما یک راهنمای کوچک برای کمک به شما برای پیدا کردن راه خود آماده کرده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لومن ها و پیدا کردن اینکه کدام لامپ ویدئو پروژکتور سانیو به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، ادامه مطلب را بخوانید.

هنگامی که به دنبال یک لامپ ویدئو پروژکتور سانیو برای خانه یا کسب و کار هستید، جستجو در تمام شرایط فنی همیشه آسان نیست. و اگر قبلاً در مورد معیارهای انتخاب ویدئو پروژکتور صحبت کرده ایم، هنوز به اهمیت لومن ها نپرداخته ایم.

لامپ

اما به هر حال، لومن چیست؟ بیایید با هم دریابیم که چگونه از آن برای انتخاب پروژکتوری متناسب با نیاز شما استفاده کنیم. لومن واحد اندازه گیری است که برای اندازه گیری روشنایی تولید شده توسط پروژکتور استفاده می شود. در صنعت، ما همچنین از ANSI Lumens صحبت می کنیم، ANSI مخفف موسسه استاندارد ملی آمریکا است، یک سازمان آمریکایی که هنجارها و استانداردها را توسعه و نظارت می کند.

LED، لیزر و لامپ. اگر قبلاً در این مقاله به آن پرداخته ایم، مهم است که به یاد داشته باشید که یک پروژکتور لامپ حداقل 2000 لومن تولید می کند و یک پروژکتور لیزری بسته به گزینه ها تا 3500 لومن یا حتی بیشتر می رود. پروژکتورهای LED مانند آنها هستند. محدود به 2000 لومن اما برخلاف پروژکتورهای لامپ، آنها به دلیل کیفیت ادراکی تصاویر خود مشهور هستند. این به دلیل اشباع رنگ بهتر و همچنین کارایی LED ها به عنوان منبع نور است. روشنایی درک شده آنها در واقع بسیار بالاتر از اندازه گیری لومن است.
وقتی می خواهید ویدئو پروژکتور بخرید، باید یک چیز را به خاطر بسپارید: لومن و کیفیت تصویر دو چیز متفاوت هستند.