فروش کمربند چرم پهلوانی در آمریکا باعث بالا و پایین شدن نرخ دلار شد

ما در Saddleback Leather Co به آنها گفتیم که با کمربند چرم پهلوانی استانداردهای خود چه کاری می توانند انجام دهند. ببینید، در ساختن بهترین چیز، نمی‌تواند مانند بقیه باشد، واقعاً، هر کس دیگری. ما تصمیم گرفتیم که فاصله 3/4 اینچی بین سوراخ ها برای پیدا کردن آن سوراخ راحت در کمربند شما بسیار بهتر عمل می کند.

ما همچنین تصمیم گرفتیم که نه سوراخ بهتر از پنج سوراخ است. اگر چند پوند اضافه وزن اضافه کردید یا از دست دادید یا تصمیم گرفتید که می خواهید کمربند چرمی خود را کمی گشادتر یا سفت تر ببندید، ما نمی خواهیم شما را مجازات کنیم.

ما همچنین تصمیم گرفتیم اولین سوراخ را در دو اینچ از نوک آن قرار دهیم، اگر به طول اضافی نیاز دارید تا خرس حیوان خانگی خود را به بالای کامیون خود ببندید.

ترجیحات کوکی خود را انتخاب کنید
ما از کوکی‌ها و ابزارهای مشابهی استفاده می‌کنیم که برای قادر ساختن شما به خرید، بهبود تجربه خرید و ارائه خدمات خود، همانطور که در اعلامیه کوکی ما توضیح داده شده است، ضروری هستند.

کمربند

ما همچنین از این کوکی‌ها استفاده می‌کنیم تا بفهمیم مشتریان چگونه از خدمات ما استفاده می‌کنند (مثلاً با اندازه‌گیری بازدیدهای سایت) تا بتوانیم بهبودهایی را ایجاد کنیم.

در صورت موافقت، ما همچنین از کوکی‌هایی استفاده خواهیم کرد که تجربه خرید شما را در فروشگاه‌های آمازون تکمیل می‌کنند، همانطور که در اعلامیه کوکی ما توضیح داده شده است.

این شامل استفاده از کوکی‌های شخص اول و شخص ثالث است که اطلاعات استاندارد دستگاه مانند یک شناسه منحصر به فرد را ذخیره می‌کنند یا به آن دسترسی دارند.

اشخاص ثالث از کوکی ها به منظور نمایش و اندازه گیری تبلیغات شخصی سازی شده، تولید اطلاعات مخاطبان و توسعه و بهبود محصولات استفاده می کنند.

روی “سفارشی کردن کوکی ها” کلیک کنید تا این کوکی ها را رد کنید، انتخاب های دقیق تری داشته باشید یا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شما می توانید انتخاب های خود را در هر زمان با دسترسی به تنظیمات برگزیده تبلیغات آمازون همانطور که در اعلامیه کوکی توضیح داده شده است تغییر دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و اهداف آمازون از اطلاعات شخصی (مانند تاریخچه سفارش فروشگاه آمازون)، به سیاست حفظ حریم خصوصی ما مراجعه کنید.