عجیب ترین ساعت رومانسون اصل مردانه که در نمایشگاه توجه همه را به خود جلب کرد

همه طرفداران فناوری های جدید قبلاً نام ساعت رومانسون اصل مردانه را شنیده اند، آنها ممکن است قبلا یکی داشته باشند! برای دیگران، وقت آن است که این جواهرات کوچک فناوری را که روی مچ دست خود می گذارید، بررسی کنید.

اگر می خواهید یکی از این دو شیء متصل را بدست آورید، باید بدانید که مفید خواهد بود، آیا برای تمرین یک ورزش خواهد بود یا فقط برای استفاده روزمره؟

قیمت نیز یک عامل اساسی است، زیرا می تواند به سرعت از ساده تا سه برابر یا حتی بیشتر برای ساعت رومانسون اصل مردانه متفاوت باشد، بنابراین سودمندی ما از آن در انتخاب ما بین این دو بسیار مهم خواهد بود،بر خلاف ساعت رومانسون اصل مردانه دستبند متصل لزوماً نمایشگر نخواهد داشت یا کم و بیش ابتدایی باقی می ماند که به آن یک دوره طولانی استفاده قبل از شارژ مجدد می دهد.

ساعت

با ارائه امکان شخصی سازی کمی، این دستبند دارای مزیت تمرکز بر عملکرد مربی ورزشی و بنابراین نظارت و تجزیه و تحلیل تلاش بدنی و حتی خواب است.

فناوری های مورد استفاده متفاوت است، شما می توانید یک ژیرو متر، یک شتاب سنج، یک ارتفاع سنج، یک مانیتور ضربان قلب، یک گام شمار یا حتی یک GPS پیدا کنید، همه اینها به سنسورهای ادغام شده در دستبند بستگی دارد و بنابراین هرچه تعداد آنها بیشتر باشد، دستبند قابلیت های بیشتری را ارائه می دهد.

شتاب سنج به دستبند جهت حرکت آن را می گوید، بنابراین شتاب، تغییر سرعت و تغییر موقعیت را اندازه گیری می کند، نشان دهنده موقعیت نیست.
ارتفاع سنج که ارتفاع را  به طور کلی  با توجه به سطح دریا اندازه گیری می کند، مانیتور ضربان قلب ضربان قلب را در زمان واقعی نشان می دهد و به شما امکان می دهد میانگین را در طول فعالیت بدنی محاسبه کنید.
گام شمار دستگاهی است که تعداد گام های فرد را در زمان واقعی اندازه گیری می کند، از طریق یک سیستم کالیبراسیون، تعیین مسافت طی شده را نیز ممکن می سازد.