شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری امروز با 80 درصد تخفیف به فروش رسید

شیلنگ های آبگرمکن راه راه از فولاد ضد زنگ تشکیل شده است، در حالی که این امر انعطاف پذیری را به حداقل می رساند، دوام را نیز افزایش می دهد و شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری را به بهترین انتخاب برای استفاده در شرایط با دمای بالا و فشار بالا تبدیل می کند.

آنها معمولاً هزینه بیشتری نسبت به گزینه های بافته دارند.

شیلنگ های مسی آبگرمکن به اندازه خطوط تامین فولاد دوام نمی آورند، در حالی که برای نیازهای آبگرمکن مسکونی مناسب است، جایگزین ها معمولاً از شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری جنس استنلس استیل هستند.

مس معمولاً کمترین قیمت را از همه گزینه‌ها دارد، اما نشت‌های جدید را سریع‌تر تجربه خواهید کرد که نیاز به جایگزینی بیشتری دارد.

شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری همچنین از خروج گرما و همچنین فولاد ضد زنگ جلوگیری نمی کنند.

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که نیاز به تسمه دارد، انعطاف‌پذیری کمتری دارند، بنابراین اگر مجبور هستید یک اتصال را تقویت کنید و به قابلیت مانور نیاز دارید، این را در نظر داشته باشید.

شیلنگ

آن را به خروجی آب گرم منتقل کنید تا آب گرم را به سرتاسر خانه منتقل کنید.

تعویض شیلنگ آبگرمکن به دانش لوله کشی زیادی نیاز ندارد و بخشی از تعمیر و نگهداری معمولی آبگرمکن است.

هر مبتدی با انگیزه یا شما می تواند کار را انجام دهد، تنها لوازم مورد نیاز شما از جعبه ابزار اولیه و خط تامین آبگرمکن جایگزین شما می آید با این حال، دستورالعمل ها را به دقت بخوانید تا مطمئن شوید که قبل از شروع به همه چیز نیاز دارید.

برای تعویض شیلنگ آبگرمکن خود مراحل زیر را دنبال کنید:

سوخت و آب را خاموش کنید

برق یا گاز آبگرمکن و همچنین منبع اصلی آب را قطع کنید، این از آشفتگی، آسیب و موقعیت های بالقوه خطرناک جلوگیری می کند.

شیرهای آب سرد و گرم را باز و بسته کنید، فشار اضافی را آزاد کنید، در این زمان می توانید برق و آب را به آبگرمکن خود بازگردانید.

بررسی کنید که همه چیز به درستی کار می کند و شیلنگ جدید شما نشتی ندارد.