شرایط تاثیرگذار بر نگهداری سگ های جیبی

هنگامی که دو سگ کوچک و ناسالم تولید مثل می کنند، توله های کوچک و بیمار دیگری تولید می کنند. بزرگترین مشکل در مورد تهیه نسخه های جیبی از هر نژاد سلامتی آنهاست.

اکثر منابع مسئول از خرید چنین سگ هایی توصیه می کنند و ما یکی از آنها هستیم. سرویس آرکوپال اگر عاشق سگ هستید، هرگز نباید سگ جیبی بخرید. همین کار برای بیگل‌های جیبی هم کار می‌کند – شما شیوه‌های پرورش ناسالم را تشویق و تأمین مالی می‌کنید و به پرورش‌دهندگان غیراخلاقی سگ کمک می‌کنید تا اقدامات مشکوک خود را تأمین مالی کنند. ارکوپال جدید لیستی از مشکلات سلامتی که در این سگ ها یافت می شود بی پایان است، اما ما به رایج ترین آنها اشاره می کنیم.

اگر به بیگل‌های جیبی و بیگل‌های استاندارد دقیق‌تر نگاه کنید، تفاوت واضح بین آن‌ها نه تنها اندازه‌شان بلکه مشکلات سلامتی نیز است. بیگل های جیبی ناسالم، ضعیف هستند و حدود 2.5 سال کمتر از بیگل های استاندارد عمر می کنند. بیگل‌های جیبی یا مینیاتوری را نمی‌توان در AKC ثبت کرد و نمی‌توانند در نمایش سگ‌ها شرکت کنند. این سگ ها مطابق با استانداردی که این نژاد قرار است باشد، نیستند.

ما همیشه فکر می‌کردیم که پرورش‌دهندگان سگ در مورد هیبریدها، نژادهای دورگه و سگ‌های فنجانی چه فکر می‌کنند. تصمیم گرفتیم با چند نفر از پرورش دهندگان سگ پاکوتاه صحبت کنیم و نظر آنها را در مورد بیگل های جیبی بدانیم. ما با یک پرورش دهنده دوست داشتنی 74 ساله بیگل از ساسکس، انگلستان، آقای جوزف صحبت کردیم که خانواده او بیش از 60 سال است که این سگ ها را پرورش می دهند. این چیزی است که آقای یوسف به ما گفت.

واضح است که پرورش دهندگان سگ واقعاً از توسعه و “پرورش جیبی” قیمت سگ جیبی خوشحال نیستند. آقای جوزف تنها کسی نیست که این اطلاعات را به ما داده است، اما او تنها کسی بود که مایل به ثبت نام بود.

  • منابع:
    1. Pocket Beagle – What do Breeders Think About Them
  • تبلیغات: 
    1. مردی توپ پینگ پنگ را به جای گیلاس زرد به فروش رساند
    2. شیشه دوجداره ای که باعث شد یک فرد ناشنوا شود
    3. پیداکردن دست کش آلوده در معده یک سگ
    4. استفاده از صندلی ماساژور، موجب فلج شدن کودک شد!