روش های تاثیر گذار در انواع مختلف روتختی

تفاوت اصلی بین روتختی، روتختی و روتختی عمدتاً به اندازه، طراحی و سطوح عایق مربوط می شود. با وجود این، عده‌ای هستند که از کلمه «روتختی» به عنوان یک اصطلاح عمومی استفاده می‌کنند و به اکثر روکش‌های تخت در بالای تخت اشاره می‌کنند. با این حال، اگر ملحفه‌های مختلف موجود را از نزدیک بررسی کنید، می‌توانید به نوعی یکی را از بقیه متمایز کنید.

روتختی، روتختی و روتختی دونفره ترک همگی برای مصارف تزئینی و عایق کاری استفاده می شوند. با این حال، روتختی و روتختی نازک و سبک وزن هستند، در حالی که روتختی یک نوع ضخیم روکش تخت است. روتختی اغلب بافته می شود، گاهی اوقات لحاف. رو تختی اصل ترک طرحدار معمولاً از پشم، پلی استر، پنبه یا شنل ساخته می شوند. راحت‌کننده‌ها از پارچه تنفسی ساخته شده‌اند که به هم دوخته شده و با کرک یا پلی استر پر شده‌اند.

از نظر اندازه، اگرچه روکش ضخیم‌ترین است و تمام بالای تخت را می‌پوشاند، اما معمولاً در وسط دو طرف پایین می‌افتد. این روتختی شبیه روتختی است اما با روتختی متفاوت است که معمولاً به اندازه کافی بزرگ است تا بالش را ببندد و تا کف زمین برسد. نه روتختی و نه روتختی طولی برای بالش ندارند و معمولاً در پایه بالش ها تا می شوند.

روتختی یک روتختی نازک است که هم عملکرد تزئینی و هم عایق دارد. این یک نوع کتانی است که برای پوشاندن کل تخت، تا بالش، طراحی شده و از همه طرف‌های تخت به پایین می‌رسد. کلمه “روتختی” گاهی اوقات به عنوان یک نام عمومی دسته بندی استفاده می شود که شامل تمام روکش های تخت است که به عنوان لایه بالایی تخت استفاده می شود.

رو تختی مخمل ساده یک نوع روکش تخت ضخیم است که از دو پارچه دوخته شده و با لایه هایی از مواد نرم برای عایق پر شده است. برای تامین گرما به خصوص در فصل زمستان استفاده می شود و همچنین به تخت خواب شما رنگ و بویی می بخشد.

روتختی یک روتختی تزئینی سبک وزن است که اغلب بافته یا لحاف می شود. اغلب دارای یک لایه نازک چوبی است و در میانه راه در کناره های تخت می افتد.

آراستن رختخواب شما می تواند با همه مجموعه های مختلف روتختی دونفره بهاره موجود در فروشگاه ها بسیار سخت باشد. ملحفه هایی مانند روتختی، روتختی و روتختی برای اضافه کردن راحتی و استایل به تخت شما استفاده می شود. ممکن است همه آنها یکسان به نظر برسند اما در واقع متفاوت به نظر می رسند و هر کدام عملکرد متفاوتی دارند.

  • منابع:
    1. Difference between a Coverlet, a Bedspread and a Comforter
  • تبلیغات: 
    1. بزرگترین نبات جهان در کاخ گلستان یافت شد
    2. تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف کرفس
    3. خرسی که با خوردن قهوه به خواب ابدی فرو رفت
    4. تاثیرات منفی قیمت گوشت بر روی اشخاص!