با فوم بهداشتی بانوان کاسپیا آرتروز خود را درمان کنید

فوم شستشو یک محصول بهداشتی منحصر به فرد است که مخصوص خانم ها طراحی شده است، فرمول فوم بهداشتی بانوان کاسپیا مخصوص آن، ساخته شده با روغن درخت چای و روغن خولان دریایی، به حفظ تعادل pH واژن کمک می کند، از خارش، سوزش، خشکی جلوگیری می کند و باعث می شود بخاطر فوم بهداشتی بانوان کاسپیا در طول روز احساس تازگی داشته باشید.

واژن دارای یک لایه محافظ طبیعی است که به طور طبیعی اسیدی است که به جلوگیری از عفونت کمک می کند، زمانی که باکتری های خوب به نام لاکتوباسیل ها اسید لاکتیک یا اسید شیر تولید می کنند، فوم بهداشتی بانوان کاسپیا همیشه در جای خود قرار دارد که محیط اسیدی را در سطح pH 3.5 تا 4.5 حفظ می کند، رشد لاکتوباسیل ها را تقویت می کند و از حضور و عفونت باکتری های مضر جلوگیری می کند.

فوم

هر گونه تغییر در محدوده pH واژن باعث تغییر در محیط اسیدی pH 3.5 تا 4.5 می شود که به نوبه خود رشد باکتری های خوب را کاهش می دهد و منجر به تجمع باکتری های بد می شود. این امر خطر ابتلا به هر نوع عفونت واژن را افزایش می دهد.

به همین دلیل باید از فوم استفاده کنیم، بیشتر خانم ها در روتین روزانه از صابون برای شستشوی واژن استفاده می کنند، بیشتر عدم تعادل pH در واژن دلیل رایج آن استفاده از صابون است، بیشتر صابون ها به طور طبیعی کف می کنند و سطح pH آن 8 یا بالاتر است.

استفاده روزانه از صابون برای تمیز کردن واژن و ناحیه اطراف فرج باعث ایجاد تعادل pH ایده آل واژن می شود، این کار اثرات مضری مانند خشکی، سوزش و خارش بر روی واژن دارد و در نهایت می تواند منجر به عفونت واژن شود، زیرا استفاده زیاد از صابون رشد باکتری های مفید را که برای واژن بسیار مهم هستند کاهش می دهد و به همین دلیل باید از فوم استفاده کرد، واژن را تمیز و سالم نگه دارید که سطح PH آن بین 3.5-4.5 است که برای تمیز نگه داشتن واژن بسیار مهم است.