با فروش درب ضد سرقت فلزی شیراز خانه بخرید

درب ضد سرقت فلزی شیراز استیل نوعی درب هستند که از پایه پلی‌اورتان یا پلی استایرن و روی آن پوسته فولادی ساخته می‌شوند. درب‌های استیل بسیار رایج هستند و عموماً برای منازل مسکونی و مکان‌های دیگر استفاده می‌شوند، زیرا قیمت کمتری نسبت به درب‌های چوبی سنتی دارند. این نوع درب یک جایگزین مقرون به صرفه و ماندگار برای درب های خارجی و داخلی است. درب های فولادی امنیت بسیار خوبی را فراهم می کنند زیرا باز کردن آن بسیار دشوار است.

PVC به طور فزاینده ای برای ساخت درب استفاده می شود و طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها در بازار به فروش می رسد. درب های پی وی سی به طور کلی در حمام استفاده می شوند و وزن بسیار کمی دارند. نگهداری درب آسان بوده و ضد آب است. درب و پنجره های پی وی سی نیز موجود است و بسیار ارزان هستند. درب ها به راحتی نصب می شوند و برای هر نوع شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم هستند.

خرید و قیمت روز درب وروردی چوبی - آراد برندینگ

معمولاً در صورتی که فضای کافی برای حرکت درب لولایی وجود نداشته باشد و همچنین برای اهداف تزئینی از درهای کشویی استفاده می شود. این درب ها بیشتر در ساختمان های تجاری یافت می شوند و اکثر درب های کشویی معمولا شیشه ای و دارای فریم آلومینیومی یا پلاستیکی می باشند. ریل‌ها و غلتک‌های پلاستیکی در بالا و پایین درب تعبیه شده‌اند تا به درب‌ها به صورت افقی سر بخورند.

درهای فایبرگلاس معمولاً در بیرون خانه استفاده می شوند و ویژگی ایمنی بسیار قوی را ارائه می دهند. درب های فایبرگلاس طرح های مختلفی دارند و می توانند به اشکال و سبک های مختلف سفارشی شوند. این درب ها بسیار بادوام هستند، هزینه های نگهداری پایینی دارند، نصب آسانی دارند و از نظر مصرف انرژی بهینه هستند.