با صابون کربن سیاه دکتر بیز پوست خود را برنزه کنید

بیایید نگاهی گذرا به لیست مواد تشکیل دهنده یک بار آرایشی همچون صابون کربن سیاه دکتر بیز بیاندازیم.

سدیم لوروئیل ایستیونات، اسید استئاریک، سدیم تالوات یا پالمیتات سدیم، اسید لوریک، سدیم ایستیونات، آب، سدیم استئارات، کوکامیدوپروپیل بتائین، کوکوات سدیم یا هسته پالم سدیم، رایحه، کلرید سدیم، تتراسدیم ادتا، تتراسدیم ادتا، دی‌ترونسدیم 71C.

من این نوع صابون را توصیه نمی‌کنم، و صابون کربن سیاه دکتر بیز را از روی یک تکه صابون شوینده انتخاب کنید.

نوع صابونی که من در مورد آن صحبت می کنم صابون دست ساز است که با استفاده از فرآیند صابون سازی ایجاد می شود، این ترکیبی از روغن‌های طبیعی، کره و موم است که با لیموترش مخلوط شده و صابونی درست می‌کند که برای پوست شما مفید است و بدون خشک شدن یا تحریک کردن، به خوبی تمیز می‌شود.

اینکه صابون نواری میکروب ها را از بین می برد یا نه، این پاسخ برای همه صابون کربن سیاه دکتر بیز یکسان است، می بینید، صابون با از بین بردن کثیفی، چربی و باکتری ها از روی پوست و شستن آن کار می کند.

صابون

اگر صابون را به درستی نگهداری نکنید، می تواند میکروب زا باشد. لجن صابونی که ممکن است اگر صابون شما برای مدت طولانی در یک گودال بنشیند، جایی است که میکروب ها در آن پنهان می شوند.

بنابراین یک ظرف صابونی با زهکشی خوب برای صابون خود تهیه کنید و قبل از استفاده آن را بشویید و شما آماده هستید.

یک صابون طبیعی که به خوبی ساخته شده است، مزایای زیادی نسبت به صابون مایع خود دارد، صابون نواری که حداقل به مدت 4 هفته درمان شده باشد، سفت و ماندگار خواهد بود.

یک تکه صابون دست ساز می تواند یک ماه زیر دوش شما دوام بیاورد اگر آن را به درستی نگهداری کنید.

با توجه به اینکه بچه های من چقدر سریع می توانند یک بطری شستشوی بدن را در فاضلاب بریزند، صابون نواری برای خانواده من یک برنده است!

بیایید فقط یک دقیقه در مورد نحوه نگهداری صابون نواری خود به گونه ای صحبت کنیم که ماندگاری طولانی داشته باشد.

مهمترین چیز این است که مطمئن شوید که بین استفاده خشک می شود. آن را در یک ظرف صابونی با زهکشی خوب نگهداری کنید و مطمئن شوید که در آب ننشیند.