انفجار یک بیل مکانیکی هپکو 912 سبب ساختار جدید ساختمان های تهران شد

موضوعات مرتبط با مهندسی معدن همچنین ممکن است برای بخش های مرتبط با معادن مانند زمین شناسی استفاده شود.

پس ما سعی کردیم بیل مکانیکی هپکو 912 بسازیم تا بشریت به سمت جلو حرکت کند. با بررسی بیشتر این ماشین کاربرد های آن را خواهید آموخت.

کابین جایی است که راننده می نشیند. موتور و وزنه تعادل نیز جزئی از کابین هستند. شما می توانید کابین و بیل مکانیکی خود را هر رنگی که دوست دارید بسازید.

ما از زرد برای ظاهری کلاسیک استفاده کردیم روی کاغذ ساختمانی خود یک مستطیل بکشید. اندازه ما 4 اینچ در 5 است. سپس در یک گوشه، یک مستطیل کوچک دیگر بکشید تا برش دهید.

لبه های گوشه های بالایی را گرد کنید تا صاف شوند. پشت کابین جایی است که وزن موتور و پیشخوان در آن قرار دارد. وجود وزنه تعادل در بیل مکانیکی مهم است تا واژگون نشود!

این مقاله یک برنامه کامپیوتری مبتنی بر شبیه‌سازی جدید را ارائه می‌کند که یک محیط تعاملی و بصری برای آموزش و یادگیری موضوعات مرتبط با مهندسی معدن فراهم می‌کند.

یک معدن منیزیت روباز واقعی انتخاب شد و کل داده های شبیه سازی از این معدن به منظور ایجاد یک برنامه شبیه سازی به دست آمد.

این برنامه با استفاده از بیش از صد متغیر، 14 پنجره و چندین ماژول، این معدن روباز را با جزئیات نشان می دهد.

اعتقاد بر این است که با تمام اجزای خود، این ابزار آموزشی می تواند برای چندین موضوع مرتبط با معدن مانند حفاری و انفجار، حفاری و حمل و نقل، کاهش اندازه و جداسازی مغناطیسی در دانشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد تا اطلاعات اساسی را به دانشجویان و افرادی که با این موضوع سروکار دارند ارائه دهد.