استفاده از صابون علاج شترمرغ بدن شما از ویتامین ث بی نیاز می کند

تولید صابون علاج شترمرغ توالت معمولاً مستلزم صابون سازی تری گلیسیریدها است که روغن ها و چربی های گیاهی یا حیوانی هستند. یک محلول قلیایی (اغلب لیس یا هیدروکسید سدیم) باعث صابون سازی می شود.

که در آن چربی های تری گلیسیرید ابتدا به نمک های اسیدهای چرب هیدرولیز می شوند. گلیسرول (گلیسیرین) آزاد می شود. گلیسیرین می تواند به عنوان یک عامل نرم کننده در محصول صابون باقی بماند، اگرچه گاهی اوقات جدا می شود.

نوع فلز قلیایی مورد استفاده تعیین کننده نوع محصول صابون است. صابون های سدیم که از هیدروکسید سدیم تهیه می شوند، سفت هستند، در حالی که صابون های پتاسیم که از هیدروکسید پتاسیم به دست می آیند.

نرم تر یا اغلب مایع هستند. از نظر تاریخی، هیدروکسید پتاسیم از خاکستر براکن یا گیاهان دیگر استخراج می شد. صابون های لیتیومی نیز سفت هستند. اینها منحصراً در گریس ها استفاده می شوند.

🛀 تعبیر خواب صابون از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف - تاروت رنگی

برای ساخت صابون های توالت، تری گلیسیرید (روغن ها و چربی ها) از روغن نارگیل، زیتون یا نخل و همچنین پیه به دست می آید. تری گلیسیرید نام شیمیایی تریسترهای اسیدهای چرب و گلیسیرین است. پیه، یعنی چربی تولید شده، در دسترس ترین تری گلیسیرید حیوانات است.

سوابق نشان می دهد که مصریان باستان به طور مرتب حمام می کردند. پاپیروس Ebers، یک سند پزشکی مربوط به حدود 1500 سال قبل از میلاد مسیح، ترکیب روغن های حیوانی و گیاهی با نمک های قلیایی را برای تشکیل یک ماده صابون مانند که برای درمان بیماری های پوستی و همچنین برای شستشو استفاده می شود، توصیف می کند.

بسیاری از تمدن های باستانی دیگر نیز از اشکال اولیه صابون استفاده می کردند. صابون نام خود را از یک افسانه روم باستان در مورد کوه ساپو گرفته است. باران کوه را با چربی حیوانی و خاکستر مخلوط می کند و در نتیجه مخلوطی از خاک رس پیدا می کند که تمیز کردن را آسان تر می کند.

در قرن هفتم، صابون سازی در ایتالیا، اسپانیا و فرانسه یک هنر جا افتاده بود. این کشورها به دلیل تهیه مواد اولیه اولیه، مانند روغن درختان زیتون، مراکز اولیه تولید صابون بودند.

اما پس از سقوط رم در سال 467 پس از میلاد، عادات حمام کردن در بسیاری از اروپا کاهش یافت که منجر به شرایط غیربهداشتی در قرون وسطی شد. ناپاکی آن زمان به شدت به بیماری کمک کرد، از جمله مرگ سیاه، که در قرن چهاردهم رخ داد.