آبلیمو صنعتی اصفهان شیراز تهران

آبلیمو صنعتی اصفهان در کارخانه های مختلف این شهر و از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیتی تهیه می شود و به شهرهای مختلفی همچون شیراز تهران و غیره در بسته بندی ها و وزن های مختلف ارسال می شود.

آبلیمو صنعتی اصفهان شیراز تهران

قیمت آبلیمو صنعتی

قیمت آبلیمو صنعتی قیمت آبلیمو صنعتی با توجه به مواردی همچون کیفیت مواد اولیه تهیه شده از آن، وزن محصول، بسته بندی محصول، نام برند، میزان عرضه و تقاضا، درصد استفاده از مواد اولیه در آن مانند لیمو و غیره بسیار متفاوت می باشد.

شما می توانید پس از سر زدن به چند فروشگاه به صورت حضوری از قیمت انواع آبلیمو های مورد نظر خود مطلع شده و یا اینکه از انواع سایت های فروش آنلاین قیمت ها را بدست آورید.

آبلیمو صنعتی شیراز

آبلیمو صنعتی شیراز آبلیمو صنعتی شیراز در کارخانه های مختلف تولید آبلیمو در شیراز با رعایت تمام استانداردهای بهداشتی و مرغوب ترین و با کیفیت ترین لیمو ترش شیراز تهیه شده و توانسته است از جایگاه بسیار خوبی در میان مردم برخوردار گردد.

علاوه بر مردم خود شیراز، سایر شهرهای دیگر ایران طرفدار آبلیمو صنعتی شیراز می باشند چرا که علاوه بر طعم بی نظیر و هم چنین کیفیت بالا مواد اولیه، از قیمت بسیار مناسبی در بازار برخوردار بوده است و همین سه اصل سبب افزایش فروش این محصول و جذب مشتری بیشتر برای آن شده است.

برخی افراد سودجو آبلیمو تقلبی وارد بازار می کنند و آن را به نام آبلیمو شیراز جا می زنند در حالیکه آبلیمو صنعتی اصیل شهر شیراز از مشخصات زیر برخوردار می باشد:

-قابلیت نگهداری در هر آب و هوایی، باید بگوییم که آبلیمو مرغوب بسیار مقاوم بوده و تحت هیچ شرایطی خراب نمی شود.

-داشتن رنگ لیمویی

-داشتن بو و عطری ملایم

-عدم تغییر رنگ یا مزه

-عدم کپک زدگی، خراب شدن و داشتن بوی نامطبوع

-داشتن پالپ شناور که به منزله استفاده از لیمو تازه در این محصول بوده است.

اگر قصد خرید یک آبلیمو با کیفیت، خالص و طبیعی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید آبلیمو صنعتی شیراز می باشد.

شیرازی ها در فصل تابستان در کنار وعده های پلویی مربوط به نهار و شام خود، یک سالاد شیرازی درست می کنند و داخل آن از آبلیمو مخصوص شیراز استفاده می کنند و به این صورت علاوه بر گرمازدگی، اشتها خود را نیز افزایش می دهند.

شاید شما نیز تمایل به درست کردن این سالاد خوشمزه و سالم داشته باشید پس ما با همراه بمانید تا شما را با طرز آن آشنا کنیم.

برای درست کردن این سالاد برای دو نفر، شما احتیاج به سه عدد خیار سالادی، دو عدد گوجه تابستانی نسبتا بزرگ، یک عدد پیاز بزرگ ،مقداری نمک، نعنا خشک، فلفل سیاه و چهار قاشق آبلیمو شیراز دارید.

کافی است تمام مواد را بصورت نگینی ریز خرد کنید و ادویه های ذکر شده را بسته به ذائقه خود به آن بیفزایید و از طعم این سالاد محبوب در کنار غذای تان لذت ببرید.

طعم این سالاد شیرازی خوشمزه در کنار غذای سنتی این شهر یعنی کلم پلو یک ترکیب بسیار اشتها برانگیز، خوشمزه و به یاد ماندنی می باشد بطوریکه اغلب شیرازی ها در فصل های مختلف آن را یک پای ثابت مهمانی های خود قرار داده اند.

در هنگام خرید این آبلیمو به تاریخ تولید و انقضا محصول، داشتن سیب سلامت، داشتن تاییدیه سازمان غذا و دارو، آشنا بودن برند، مواد بکار رفته در تهیه آن و مواردی از این قبیل توجه کافی نمایید تا بتوانید یک محصول مناسب را تهیه کنید.

آبلیمو صنعتی ترش

آبلیمو صنعتی ترش بهترین نوع آبلیموی بازاری، آبلیمو صنعتی ترش می باشد چرا که در تهیه آن از لیمو های ترش و با کیفیت بالا استفاده شده است و شما می توانید در فصل تابستان با خرید یک شیشه آبلیمو صنعتی ترش از فروشگاه نزدیک محل سکونت خود، برای مهمان خود یک شربت آبلیمو خوشمزه آماده کنید تا گرمازدگی آن ها از بین برود.

برای تهیه این شربت شما به یک شیشه آبلیمو ترش اصیل، مقداری یخ، سه قاشق غذاخوری تخم شربتی، مقداری شکر و کمی زعفران نیاز دارید.

ابتدا تخم های شربتی را داخل یک کاسه بزرگ بریزید و مقداری آب جوش به آب آن اضافه و مدام هم بزنید تا پف کنند و به حالت ژله ای در بیایند.

برای تهیه شش لیوان شربت آبلیمو ترش، شما احتیاج به یک پیمانه شکر دارید، شکر را داخل یک کاسه بزرگ بریزید و یک سوم پیمانه آب جوش به آن بیفزایید و آن را به خوبی ترکیب کنید تا هیچ دانه شکری باقی نماند.

از شیره غلیظ آماده شده ته هر لیوان، چهار قاشق غذاخوری بریزید و روی آن مقداری یخ ریخته و تا نیمه آن را پر از آب خنک کنید.

در لایه بعدی دو قاشق غذاخوری تخم شربتی ژله ای را اضافه کرده و سپس به هر لیوان دو سر شیشه آبلیمو ترش اضافه کنید.

شربت آبلیمو اصیل و ایرانی با طعم ترش شما آماده پذیرایی از مهمانان شما می باشد تنها کافی است داخل هر لیوان یک عدد نی قرار دهید.

آبلیمو صنعتی کارخانه ای

آبلیمو صنعتی کارخانه ای آبلیمو صنعتی کارخانه ای توسط بهترین شرکت ها در مناطق مختلف ایران تهیه می شود و در تولید آن از باکیفیت ترین لیموها به همراه مقداری مواد افزودنی همچون آب، اسید، اسانس لیمو و نمک استفاده می شود.

نحوه تهیه آبلیمو صنعتی از لیمو های تازه در کارخانه بصورت زیر می باشد:

پس از تهیه لیمو از باغداران مختلف، لیموها توسط دستگاه های صنعتی خاص و در واحد کنترل کیفیت بررسی می شوند تا از لحاظ معیوب و یا دچار پوسیدگی نباشند.

پس از گذر از این مرحله، لیموها شسته می شوند و هر گونه شاخ و برگ اضافی از آن ها جدا می شود، سپس وارد دستگاه کراشر می شوند تا برش بخورند.

در مرحله بعد لیموها از دو خط تولید پرس یک و دو عبور می کنند و وارد مرحله فینیشر می شوند و سپس وارد فرآیند گازگیری می شوند و برای یکنواختی بافت لیموها وارد هموژنایزر می شوند و به این ترتیب آبلیمو پاستوریزه تولید می شود.

در مرحله آخر کیفیت آبلیمو توسط آزمایشات مختلف بررسی می شود و در صورت تایید شدن،بسته بندی و آماده ارسال به متقاضیان می شود.

آبلیمو صنعتی کارخانه ای درجه دارای خواص درمانی بسیار زیادی از جمله موارد زیر می باشد:

خاصیت خنک کنندگی بالا

تقویت جسمی

رفع سرفه، تنگی نفس و تب

تقویت سیستم گوارش و رفع مشکلات معده درد

و هزاران خاصیت دیگر

اما مهم است که بدانید تنها آبلیمو صنعتی کارخانه ای و اصل از این خواص برخوردار می باشد و آبلیمو های تهیه شده با کاه وغیره هیچ گونه خاصیت مفیدی ندارند و استفاده مداوم از آن ها باعث مشکلات بسیار مختلفی مثل پهلو درد، کلیه درد و غیره می شود.

لذا انتخاب یک کارخانه مناسب برای تهیه آبلیمو اصیل، یک انتخاب بسیار حائز اهمیت می باشد.